...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

idegen helyen szarás a gyakorlatban


2010.05.07. 13:08 | annagramma | 1 komment

Az imént részesévé váltam az idegen helyen szarás munkahelyi epizódjának. Én játszottam a betolakodót. Amikor benyitottam a budiba, a negyedik fülkében ücsörgő lány épp befejezte a pisilést, és, gondolom, látott volna hozzá a munkához, ha nem érkezem. Mivel művelt és tapasztalt vagyok a témában, nagyon gyorsan felmértem a helyzetet, és derűsen, kedvtelve, szórakozottan zártam magamra az első budi ajtaját. Nem siettem. Pisilés közben figyeltem, hátha hallok elfojtott, szorongó mozdulatokról árulkodó hangokat, kényelmetlen testhelyzet-változtatásokat. Alighanem néhányat azonosítottam is, ezért még kevésbé siettem, amikor felálltam és elkezdtem begombolni a nadrágomat. Dudorásztam is egy kicsit, hogy még inkább bosszantsam a szerencsétlent, aki verítékben úszhat már a negyedik fülkében. Mikor végül muszáj voltam kinyitni a fülke ajtaját és rövid úton elhagyni a tett helyszínét, mentő ötlet juttot eszembe. Mi lenne, ha leguggolnék megnézni az illető cipőjét, hogy később azonosíthassam. Úgyis hiányzik a fosos lány az előző munkahelyemről, az ő történetét majd egy másik alkalommal írom meg. Tehát rendkívül megörültem találékonyságomnak, és el is kezdtem leguggolni, hogy felderítsem, ki a negyedik fülke kulamanója, amikor hallottam, hogy valaki bejött a külső ajtón.

Épp csak annyi időm volt, hogy hirtelen felálljak, és pont egymásba fussunk a másik lánnyal, aki viszont, azt hiszem, semmit nem vett észre. Sajnálom, hogy pont nem sikerült kilesnem az árulkodó pár cipőt, de kárpótlólag az némiképp mulattat, hogy a lánynak mégegy pisilést ki kellett húznia, mielőtt nyugalomban lefektetheti a kábeleket a negyedik fülkében.

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr701981612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tgz 2010.05.10. 20:24:29

Mekkora köcsög vagy! :D

Címkék: agymenés rektum

süti beállítások módosítása