...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

helyreigazítás


2011.01.21. 07:51 | annagramma | 1 komment

Tegnap este egyszerűen nem volt rá érkezésem, hogy melegében megírjam, hogy miután szerdán már olyan nagyon de nagyon szerettem volna, tegnap végül is tényleg NYERTEM a Muzsikáló fakking Délutánban!!!!!! :-DD

Ez olyannyira hihetetlen, pláne az előzmények után, hogy hajlok azt hinni, ezt már tényleg nem is én csináltam. Mert a tiszta kék ég január közepén az egy dolog, de a Szent Muzsikáló Délutánban nyerni, az valami egészen más ... szóval, úgy gondolom, a vén szakállas errejártában dobott egy jutalomfalatot, nehogy azt higgyem, végképp megfeledkezett rólam. 

Én például lelkesen szoktam mesélni, hogy fateromék csellistája egyszer nyert a Muzsikáló reggelben, és így most az én barátaim meg mesélhetnék, hogy az ő barátjuk nyert a Muzsikáló délutánban, de az igazság az, hogy az én barátaim nem hallgatják a Muzsikáló délutánt, és inkább azt mesélik, hogy az Era nevű lány nyert egy hetijegyet az orfűi fesztiválra, de nem bánom, mert én viszont nyertem a Muzsikáló délutánban!!:-D (Akit netán érdekelne, egy ideig még meg lehet hallgatni a győzedelmi momentumomat Bolla Milán szájából a magyar rádió műsortárában :-)

Az igazán szép, elegáns és dicső az lett volna, ha a szerdai Prokofjevvel nyerek a mai Bachra, de úgy tapasztalom, az élet jó mester, és úgy tanítja, hogy a győzelmet a kudarcokban mérd és értékeld. És a valódi dolgokat mindig kicsit meg kell szenvedni, s mindig van egy kevés defektjük, de így szeretjük őket, mert ez már csak ilyen. 

Szóval holnap este faterommal Gödöllőre utazunk Brahmsot és Mendelssohnt hallgatni, és igaz, hogy vasárnap hajnali négy órakor kelek, de nem bánom, mert faterom viszont biztosan örömmel fogja mesélni, hogy a lánya nyert a Muzsikáló délutánban, és méghozzá őt vitte el a koncertre.:-) 

A nagy örömre egy jöjjön egy kis reggeli győzelmi passacaglia a zseniális Handel és a zseniális Gavrilov jóvoltából. Ettől meg kell őrülni, 2:10 után megsemmisül tőle az ember agya, ha láttok őrültet kalimpálni ma reggel a Ferenc körút környékén, az én vagyok és ezt hallgatom.:-) (volume up!!!!)

 

És most pedig... talán vadul elkezdek koncentrálni a lottóötösre.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr22601666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tnsnames.ora 2011.07.30. 14:21:28

Sajnos ez a videó sem él, de a YT-ról levétel elötti utolsó pillanatban azért még sikerült meghallgatnom nekem is.

Remek ajánlat! ;)

Címkék: agymenés nyuzik handel hétköznapi makogás

süti beállítások módosítása