...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc


2010.04.04. 23:29 | annagramma | komment

Miután rájöttem, hogy nemcsak saját magam, de embertárasim számára sem vagyok képes elviselhetően boldogtalannak lenni, visszabújtam az odvamba és itt is maradok. Megtanultam egy második fél, illetve egy egész Mozart-darabot a hétvégén faterom zongoráján, kivettem két napra a vendégszobát, és a cicával aludtam, mint régen, és fogok ma éjjel is. Olvastam, tűzforró fürdőt vettem (utóbbi kettőt egy időben), nyomtunk pár kört az öcséimmel az oldtimer játékok királyával, az egykori kedvenc Scorch-csal, és a sors kedves fintoraként az utóbbi két órában Bridget Jones-t nézek a tévében, miközben letorrenteztem Mozart összes valaha zongorára és zongorára és hegedűre írt darabjainak a kottáját. Délután locsoltam az új minitujákat, amiket faterom ültetett a frissen fűmaggal bevetett kert szélére, és fényképeztem a cicákokat miután felszáradt.

Ilyenek lettek:

 

 

 

 

Beszéltem jó öreg Anthony barátommal a ködös szigetről, akihez a tavalyi vizitem elmaradt, és felvetettem neki, mi lenne, ha a nyáron meglátogatnám egy hétre, netán kettőre. Kurvaaranyos volt, "I'm relaxed" - mondja mindig, ami annyit jelent, hogy csinálok amit akarok, bármikor szívesen fogad. Ah, kint kéne ragadni. Ebben az országban úgyis lassan elfogynak azok a pasik, akik szóba állnak velem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr71895050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: fényképez hétköznapi makogás

süti beállítások módosítása