...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

párbeszédtöredék taxisofőrrel


2011.07.29. 10:36 | annagramma | komment

 - Egy nem túl szép és nem túl csúnya, nem túl okos és nem túl buta lányt vettem el... és 13 év után elváltam. Utána új fejezetet nyitottam, és most már 20 éve vagyok együtt egy nagyon nekem való lánnyal. 
- Na és mi a szent recept? 
- A szent recept? Hát: bele kell trafálni!

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr143109067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: párbeszédtöredék

süti beállítások módosítása