...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

személyes dolog


2011.09.21. 23:51 | annagramma | komment

Nézegettem, ahogy léteztem itt körülötte az este. Nem nyúltam hozzá, arrébb se toltam, meg se mozdítottam. Jövevény, idegentest, nem az enyém, nem én vagyok, mint a többi holmi. Különben nem látnám, észre sem venném, fel sem tűnne. Különben kivenné a részét a hömpölygő esti lélekvándorlásból a barnásnarancsban. Különben elnyelné, nem verné vissza a gondolatokat. Akkor gondoltam egyet, és kézbe vettem. Teljesen ismeretlen volt a tapintása. Nem bántották a zárjegyét, de a celofánt leszedték róla. Kedvelem az apró, jelentéktelen szokásokat. Átvettem a másik kezembe, aztán vissza az egyikbe. Végül visszatettem ugyanoda. Félig a papírokra, a Hermann Albert ferde, kézírott neve mellé. Pont, ahogy ittmaradt. Rágyújtottam a magaméból, és kedvtelve nézegettem tovább. Személyes dolog a cigaretta. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr613244775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: tűnőd

süti beállítások módosítása