...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

édesapa elfáradt


2021.12.15. 17:16 | annagramma | komment

Este van, este van,
Édesapa fáradt -
Aranyhajú lányom,
Te bonts nekem ágyat.

Szelíden te simítsd
Puhára a vánkost,
Ágyam szélire is
Te ülj ide már most.

Homlokomon a bú
Nagyon elborongott,
Kicsi száddal róla
Leheld el a gondot.

Virágfejecskédet
Hajtsd szívem fölébe,
Nevess éjszakára
Csillagot beléje.

Mesélj is majd egyet
Szegény apukádnak,
Úgy, mintha mesélnél
A hajas babádnak:

“Volt egy szegény ember
Nagy meseországba,
Nem volt mása, csak egy
Aranyhajú lánya…”

Anyám egyik frivol családi története, tudod, amit ezerszer hallasz és mindenki megmosolyog, hogy kisiskolás koromban egy anyák napján ezt a verset választottam vesmondásra. Valahogy még engedték is. Én voltam édesapa egyetlen aranyhajú lánya, gyakran hívott így. Vagy egyszerűen, hogy szöszikém. És én így altattam el őt a múlt héten.

(Leszámítva, hogy a versben nem volt fél tucat csipogó műszerre kapcsolva, és nem álltak ki belőle csövek. Nem jött volna ki a rím. De ezt leszámítva.)

image

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr7616808164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása