...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

OFFű


2009.06.18. 11:38 | annagramma | komment

Ma reggel már megint rámjött az a para, ami még akkor is menetrendszerűen megérkezik, ha hetek, hónapok óta tervezgetek egy-egy tényleg fantasztikus eseményt, és amikor épp már célegyenesbe fordulna a dolog, az benéz, megáll a küszöbön, és unottan azt mondja: hát nem tudom, mit mond, mert ma úgy rábasztam az ajtót, hogy füstölt, de előtte még páros lábbal seggbe is rúgtam a rend kedvéért, majd  elégedetten beállítam a zuhany alá, és már tudtam, hogy egynéhány órával később tűkön ülve fogom várni, hogy induljak már.

És most a seggemen ülök az irodában, de már bennem van a bugi, és látom magam, ahogy a Keletiben Áron cimborámmal és egy-egy sörrel fejenként felszállunk a vonatra meg kidugjuk a fejünket az ablakon. Választófejedelmi despotikusan király hétvégre számítok, és

HEPPI FISÖRMEN DENSZING OLDÖNÁJT :-D

 

 

Lekoptam Orfűre!

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr751192974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: parti

süti beállítások módosítása