...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

x


2018.11.06. 00:34 | annagramma | komment

Délután a kedves, 83 éves öreganyó, szomszédom, nevezzük Joli néninek, amennyiben így mutatkozott be, ismét felkeresett. Joli néni az apámkorú fiával él egy 120 négyzetméter körüli nagy belmagasságú lakásban (gondoltam rá, hogy öreg napjaira kölcsön adom Bartis A nyugalom c. regényét), aki, tehát a fia, a ház lakóinak egyetértő szakvéleménye szerint pszichopata. Hogy mire alapozzák a diagnózist, legfeljebb sejteni vélem; az illetőt itt töltött egy évem alatt kétszer láttam: reggel fél hatkor összegyűrt sörösdobozokkal teli kukazsákokat cipelt le. 

Joli néninek rossz a térde és a csípője, ezért a világ számára a lakásra és a gangra szűkült, és minden alkalommal elmeséli, hogy a fia kulcsos szekrénybe zárja előle a fájdalomcsillapítót. Először én is pszichopátiára gyanakodtam, később azonban kiderül, hogy Joli néni notórius gyógyszerszedő, és amikor mindössze az orvos által előírt adagot kapja meg, a szomszédaitól, így tőlem, amennyiben a másik oldali németek nyelvét nem beszéli, próbál anyagra szert tenni. Nemigen tartok itthon effélét, de időnként latolgatom, hogy Joli nénit megkínáljam egy kis Frontinnel, végül is elűzi a bajokat. 

A múltkor aztán, hogy ilyen jóbarátok lettünk ő és én, Joli néni megkérdezte a nevemet, mire Annából fél mondat alatt lettem Anni, Annika, Annácska, Annuska, mintha kitalálta volna, mennyire szeretem a becézgetést, de átláttam az öreglány megváltó algopirinre utazó manipulációján. 

Szóval Joli néni ma ismét felkeresett egészségügyi kijárása során, szokás szerint bocsánatot kért a zavarásért, majd finoman ráfordult a gyógyszertémára, én pedig, immáron rutinosan, hárítottam. Azért még egy szűk félórában elmesélte különböző testi bántalmait és a velük járó gyötrelmeket, mint mindig, s végül a megszokott, de immáron személyes végszóval vette a lakásajtó felé az irányt: Anikó, ne öregedjen meg, ne öregedjen meg soha! Feleltem: Joli néni, igyekszem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1114355423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása