...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

...


2009.06.25. 15:14 | annagramma | komment

Egyébként pedig, ha nem lenne elég a fura élményekből, van egy ráadás, meg annak egy slusszpoénja. Tegnap este fél tizenegy tájékán szállok felfelé a metróra a Nyugatiban annak reményében, hogy ha már úgyis túl késő is van, és túl fáradt is vagyok a klimpírozáshoz, egy korai lefekvés még befigyelhet, hogy majd ma, majd ma jó legyen. Aztán a Kálvin térnél jövök rá, hogy annyira megszoktam már, hogy mindig a bal oldali metróra szállok a Ferenciek terén, hogy emiatt most rossz irányba megyek. Füstölgök egy kicsit, hogy milyen hülye vagyok, aztán metróról le, korsszing, 5:30-at mutat az óra, anyukám ne, de egyszercsak azt veszem észre, hogy valami bölcsész- és hittérítőfej nőcske úgy kezdett hozzám beszélni, hogy észre sem vettem. Valamit nagyon szorongat, na, gondolom, biztos valami csóró költő akarja már megint eladni nekem a verseskötetét. De gyakorlatilag nem hallom a gondolataimat, mert ez a beszédkényszeres nő csak mondja és mondja, hogy á, én is az egyikről a másik szerelvényre szállok át, biztos nem lehet véletlen, hogy ő is, és ha már így alakult, akkor... És a csaj komolyan azt hiszi, hogy valamilyen kozmikus együttállás vagy isteni akarat, hogy együtt bénáztuk el szerda este a metróraszállást, és már jön is az, hogy van neki 83 költeménye, amik az emberekről szólnak, és mondjak egy számot, és megtudok valamit az életemről, mert ő felolvassa azt a költeményét. Végignézek a csajon, nem szakadt, nem igénytelen, valószínűtlennek látszik, hogy pénzt lejmoljon a jövendőmondásért, ráadásul túl tompa az agyam, hogy bármilyen ellenérvet felhozzak és közöljek vele, és túl fásult vagyok elküldeni az anyjába, úgyhogy mondok egy számot, ő meg már szaval is.

Nem vagyok egy költőfejedelem, de ilyen elbaszott verset rég hallottam, sőt nem is vers, ahogy magyarázza később a metrón, hanem verses tanítás, és elmeséli, hogy ő már tudja az élet értelmét, és most már csak az a feladata, hogy elmondja másoknak is. Nem beszél egyébként címeres faszságot, tulajdonképpen, ahogy elnézem és hallgatom, sajnálom is a szerencsétlent, alapvetően egy csökkent értelmi képeséggű egyed számára akár hasznos is lehet ez a levegőt kapkodó magyarázás meg az ujjal vezetős felolvasás (gyorsban felolvasott még hármat, mire felocsúdtam az elsőből), de hogy pont engem szúrjon ki egy ilyen grafomán, beszédkényszeres, keresztetviselős szentecske, azt némileg helytelennek érzem, meg főképp megterhelőnek.

Neki persze marhára mindegy volt, mert kurvára egy szót sem kell szólnom, nem is tudnék, mert az egész metrókocsi izzad az egymásra toluló, összevissza csapongó, félbehagyott gondolatfoszlányaitól, de örülök is, hogy nem vár megerősítést és nincs szüksége vitapartnerre sem, nyilván szereti magát hallgatni, én meg úgy csinálok, mintha érdekelne, csáválgatom a fejem meg bólogatok, és várom a Forgách utcát, hogy végre leszálljon. Már majdnem ott vagyunk, amikor megszólal, hogy na még maradt pár percünk - mintha valami rádióműsorba csöppentem volna - és mondjam már el neki, hogy mit is gondolok erről az egészről. Már majdnem nyitom a szám, hogy elmondjam a fentieket a grafomán-kényszeres tehetségtelen költőről, aki ő, de nem akarom megbántani, úgyhogy eltöprengek egy percre, mit hazudjak. Ez pont elég volt arra, hogy ő újra beszélni kezdjen, és tulajdonképpen még akkor is erősen gesztikulálva hozzám beszélt, amikor már leszállt a szerelvényről.

Én meg csak ekkor vettem észre, hogy a pasi velem szemben nyíltan túrja az orrát, és zabálja a saját fikáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr421207891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: agymenés tűnőd

süti beállítások módosítása