...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc


2010.01.29. 17:15 | annagramma | komment

szóval olvastam, hogy meghalt Salinger. első önző észrevételem, hogy igen, öregszem, mert ez már a második olyan eset, hogy egy teljesen ismeretlen ember halála megrendít (az első Merle volt, ó, a mester!). aztán olvastam a nekrológokat meg a gyászjelentéseket, és megint feldühített, hogy miért kell valakinek meghalni ahhoz, hogy eljusson az emberekhez, és hogy az emberek miért csak akkor kíváncsiak valakire, ha az a szalagcím, hogy "Meghalt J. D. Salinger"?

Tulajdonképpen rengeteg szerzővel, művésszel vagyok és voltam én is hasonlóan (vegyük csak a legutóbbi példát: Michael Jackson), így aztán az az ötletem támadt, hogy indítani kéne egy "Ma sem halt meg...!" rovatot, amelyben csöpp élccel annak örvendünk, hogy a véletlenszerűen választott művész él, alkot, továbbá némi információt szerezhetünk arról,

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr11712972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása