...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

a hűtőm tartalma ma


2010.04.25. 19:00 | annagramma | komment

Meglepve vettem észre, hogy a hűtőm tartalma 2010. április 25-én: 

- fél csomag szalámi
- egy csomó retek (1 hiányzik)
- egy csomó újhagyma
- alföldi natúr vajkrém
- 4 palack ásványvíz
- 0,6 liter tej (még jó!)
- 4 gyümölcsjoghurt
- 2 palack alföldi kefir
- fél doboz paprika
- 1 milka csoki
- 4 doboz barna Krusovice
- 1 adag anyám milánóijából
- 1 csomag rothadófélben lévő eper.. :-)

Nem csalás. És nem ma vásároltam.
Egyszer csak felnövünk, még én is.

Megint voltam szavazni. Az egy évre jutó szavazások, amelyeken részt vettem-index ebben az évben magasabb a sokévi átlagnál. Elvből nem szavaztam a szocikra, és teszek a fideszre. Az egész szavazásban az volt a legjobb, amikor kikanyarodtam a Rózsa utcára, és bevártam a jobbról szintén bicajjal érkező srácot, az végigcsorgott előttem, aztán nagyon rámmosolygott, úgyhogy én meg nagyon visszamosolyogtam. Háromnegyedes szövetnadrág volt rajtam és rózsaszín, szivecskékkel borított (! :-D) trikó, és nagyon szépek a virágok, amiket  a Király utca sétányára telepítettek. Jókedvűség.

És még az időjárásjelentő is bemondta, hogy a holnapi napot arra találta ki az isten is, hogy mindenki biciklivel menjen munkába.

Hamarosan itt lesz pártfogolt cimborám, és azonnal lejár a kampánycsend is, az este során néhány barna Krusovicével alighanem megcsappan a hűtőm tartalma.

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr471950696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: hétköznapi makogás a hűtőm tartalma ma

süti beállítások módosítása