...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

hétfő


2010.10.11. 09:21 | annagramma | komment

A hétvégén infrastrukturálisan korlátozottá váltam a blogolásra, ezért időm javarészét haszontalan billentyűnyomogatás helyett haszontalan zongorálással és olvasással töltöttem. A helyzet úgy állt elő, hogy péntek éjjel kettő körül, néhány pohár portugieser után odahaza megkívántam a bodzaszörpöt, és mind a három decit szakértői pontossággal sikerült a laptopom belsejébe juttatni. Kicsorgattam, kiráztam, megtöröltem, kiteregettem, majd fél órát cseteltem mégé az öcsémmel a mérsékelten cuppogó billentyűzeten, majd nyitva otthagytam az asztalon, hadd száradjon. Másnap felnyitom, elkezdem beírni a jelszót. Ssszzzccccsss. Hö. A billentyűkre gyakorlatilag cukormáz száradt (gusztustalan egy dolog a bodzaszörp!), sszccs, ccsshhhhsssz, rájövök, hogy a billentyűzet 67,5%-on áll csak rendelkezésre, mely nem tartalmazza maradéktalanul a jelszavamat alkotó karakterláncot. Próbáltam a kemény matériát feloldalni (nyomogattam, rátenyereltem, mezítláb megtapostam, kidobtam a nyolcadikról, felhoztam), eredményképpen a billentyűzet rendelkezésreállása 58,6%-ra csökkent.

Ezért a hétvégi posztok elmaradnak, illetve napolódnak. Szerencsére eszembe jutott, hogy a 7-ben van szoftveres billentyűzet (mert miért lenne otthon usb-s klavim), úgyhogy a zenéim nem kompakt részéhez hozzáfértem, és találtam is egy újabb érdekességet Handel-Bach tengelyen, de erről majd, ha kicserélték a megfelelő részeit a laptopomnak. Még ki kell találnom, hogyan győzöm meg a márkaszervizt, hogy a bodzaszörp a laptop belsejébe kerülése igenis garanciális meghibásodás.

Ma reggel viszont fényképeztem napfelkeltét megint.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr962362121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: fényképez hétköznapi makogás

süti beállítások módosítása