...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

angyalok barátsága


2009.01.26. 23:02 | annagramma | 4 komment

Együtt utaztam ma egy nagyon cuki fiúval a metrón. Olyan tizennégyéves forma kis huligán volt, nagy, hullámos, szőkésbarna lobonccal, kedves, értelmes, megilletődött és élményekkel teli arccal. Nem volt rajta kabát, csak egy sál és pulóver, vörös volt a keze a hidegtől, a cipőjére második talp nőtt sárból, kosz volt a nadrágja szárán, sár a pulóvere ujján. Tele volt aggatva mindenféle dolgokkal a dereka, lapos és beesett volt a mellkasa, nagyanyja bivalybőr táskájához hasonlót hurcolt a hóna alatt, és én kíváncsi lettem, miféle izgalmas dolgok lehetnek benne. Fülhallgató volt a fülében és ártatlanság a szemében. Hosszan utaztunk egymással szemben, figyeltem, ahogy esetlenül lógnak a tagjai, fürkésztem, többször találkozott a tekintetünk, hogy aztán zavartan egyikünk vagy másikunk elkapja a magáét.
Nem tudom, miért hatódtam meg ennyire a látványától, de kedvem lett volna odamenni hozzá, vállára tenni a kezem, és azt mondani: gyere, öcsi, legyünk barátok. Elmondok neked mindent, amit kérdezhetsz tőlem, és te is mondj el nekem mindent, amit én szeretnék tudni. És barátokká lettünk volna, sétáltunk volna a tízemeletesek dzsungelében, és nagy reményekkel úgy beszélgettünk volna az élet dolgairól, mintha soha semmi közünk nem lett volna hozzájuk. Mint ahogy legalább egyikünknek soha nem is volt.
Aztán leszállt és gyors léptekkel elsétált előttem másik, ismeretlen irányba, és én vágyakozva néztem utána.

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr30905043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dauben 2012.10.15. 13:46:44

Ugyanezt érzem, amikor a posztjaidat olvasom. Csak azért, mert előmászott valahonnan ez az érzés. Nincs mögötte semmi más.

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2012.10.16. 23:56:16

Ez a megjegyzés sokat jutott eszembe, amióta idekerült (hát szóval az elmúlt két napban).
Ingmar Bergmanról gondolom állandóan, hogy ő egyetlen dologról csinált filmet, örökké ugyanarról, az egyetlen dologról, amelyről érdemes -- s közben mindig eltűnődöm, vajon érvényes-e ezt gondolnom, tudni vélnem ugyanennek értelmében.
Ez egy régi írás, kellően ügyetlen, béna és rossz is, átdolgozható volna valami jobbá, de nem fogom, mert így lett, és mert én még mindig élénken emlékszem arra a srácra a metrón. Én, azt hiszem, mindig csak egy dologról tudok írni, örökké ugyanarról, és nagyon megrendítő volt olvasni, hogy valaki esetleg ezt.

dauben 2012.10.19. 22:40:14

érdekes dolog bukott itt ki, nem vitás :) de igazából félreértés forog odafenn... :) azt akartam megírni, hogy amikor olvasom az írásaidat, úgy érzem, hogy szívesen találkoznék és beszélgetnék veled úgy mint ahogy ez itt a történetben szerepel... mondjuk random összefutni valahol, nem is tudjuk, hogy mi innen a blogvilágból ismerjük egymást, dumálunk az igazán fontos dolgokról, és aztán búcsút inteni... ki kéne próbálni egyszer eztet :)

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2012.10.20. 15:43:08

:-) No nem baj.
Matematikai esély mindenre van. Talán már találkoztunk is, talán egyszer fogunk. Talán nem.

Címkék: agymenés tűnőd

süti beállítások módosítása