...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

,,,


2010.02.06. 04:52 | annagramma | komment

Ma délelőtt, amikor bementem dolgozni, meg akartam írni, hogy csak mostanában láttam, mennyi csinos, sőt mennyi szép egytemista srác van a világon. Gyönyörűek, némelyik, gondoltam. Aztán arra gondoltam munkába menet, miközben reggel ezek a mindenféle egyetemista srácok jöttek szembe, hogy azt is gondolhatnám, hogy mennyi, de mennyi időt szántam arra, hogy őket észre sem vegyem. És mindebből a sok évből, mindebből az a kelletlen köszönés maradt mindössze, ami ma este.

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr231733276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: nyuzik fakk álmod hétköznapi makogás szeretnemszeret

süti beállítások módosítása