Szóval a UPC ügyfélszolgálati vonalán ülve véletlenül felvették a kagylót. Akkor már harmadik napja nem volt netem, mobilnetem kifulladóban.
Szóval felvették, és csicsereg ez a kislány a vonal végén, nincs értelme rendelkezésreállásról és szerződési feltételekről logikusan érvelni, mert mindenre csak annyit mond, hogy a bejelentéstől számított. Vajon az ügyfélszolgálat rendelkezésrenemállását egy másik ügyfélszolgálaton jelenthetem be? Vonal végén csönd.
Megunom, kiderül, hogy kivételesen nem az én netemet vágták át tévedésből, hanem “területi hiba” (vagy mi), és karbantartás, és hogy még egy nap.
Elköszönőben fásult hangon még megpróbálkoztam:
- Esetleg nem lehetne erről a lassan mindennapos jelenségről előre vagy a bekövetkezés pillanatában értesíteni az előfizetőket?
- De hát nem hívhatunk föl mindenkit!
- Mit szólna egy e-mailhez?
- E-mail, hüm, hüm… DEHÁT HA ÚGYSINCS NET??
Utolsó kommentek