...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

úgysincs


2013.12.03. 23:13 | annagramma | komment

Szóval a UPC ügyfélszolgálati vonalán ülve véletlenül felvették a kagylót. Akkor már harmadik napja nem volt netem, mobilnetem kifulladóban. 

Szóval felvették, és csicsereg ez a kislány a vonal végén, nincs értelme rendelkezésreállásról és szerződési feltételekről logikusan érvelni, mert mindenre csak annyit mond, hogy a bejelentéstől számított. Vajon az ügyfélszolgálat rendelkezésrenemállását egy másik ügyfélszolgálaton jelenthetem be? Vonal végén csönd. 

Megunom, kiderül, hogy kivételesen nem az én netemet vágták át tévedésből, hanem “területi hiba” (vagy mi), és karbantartás, és hogy még egy nap. 

Elköszönőben fásult hangon még megpróbálkoztam:

- Esetleg nem lehetne erről a lassan mindennapos jelenségről előre vagy a bekövetkezés pillanatában értesíteni az előfizetőket? 
- De hát nem hívhatunk föl mindenkit!
- Mit szólna egy e-mailhez? 
- E-mail, hüm, hüm… DEHÁT HA ÚGYSINCS NET??

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr956571419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: hétköznapi makogás

süti beállítások módosítása