...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

...


2010.12.02. 16:49 | annagramma | 1 komment

Ma másodszorra vettem a bátorságot, hogy tippeljek a Muzsikáló délután rejtvényén -- és ismét nem találtam el!:-D De a jó megfejtés is felmerült, ez már haladás.:-)

Jövő szombaton pedig, úgy döntöttem, kirándulást teszek ide. Mmm, izgi!!

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr602488789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tnsnames.ora 2011.07.31. 12:30:48

Ez a tipp engem is lázbahoz, köszönet érte.

Az FSZEK Zeneműtárában olyan alapvető kotta nincs meg, mint Telemann e-moll furulya és fuvolaversenye. Súlyos ezrekért kellett megvennem a Rózsavölgyiben. De még így sem publikálhattam a kész videót, mert a YT még nem volt kegyes megengedélyezni nekem a 15 percnél hosszabb videók feltöltését. Így csak pörén kotta nélkül áll rendelkezésre YT-profile-omban, de legalább meghaladhatatlan referencia-felvétel formájában. :o)

Telemann egy maga többet írt, mint Bach és Händel együtt (3000+ mű), Szerintem símán Guinness-rekorder (nem sörben). Ez az alábbi egy darabja. ;)

Telemann - Concerto for flute & recorder and strings in e, TWV 53:E1
www.youtube.com/watch?v=kSOez377L-I
www.youtube.com/watch?v=TeOYd5BVu-U

Címkék: nyuzik hétköznapi makogás

süti beállítások módosítása