...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

évfordulós


2011.09.17. 18:15 | annagramma | komment

 Ma van épp egy éve, hogy valaki valahogy így gondolta. Egy pénteki nap volt. Én csak odaléptem, és letettem a borospoharamat. Elővettem egy cigarettát, rágyújtottam. És aztán csak belenéztem a szemébe. És ő valahogy így gondolta
Délután elzarándokoltam oda (azt hiszem, mindenkinek lehet egy oda), ahol ezután sokszor gondoltuk így együtt. Ahol nagyon, nagyon hosszú ideje nem jártam. Már akkor folyt a könnyem, amikor befordultam a sarkon. 
Leültem ugyanoda az őszi színekbe, és a hegedűpartitákat hallgattam. És aztán csak ott jártam megint egy kicsit. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr683234488
Nincsenek hozzászólások.

Címkék: nyuzik bach szeretnemszeret

süti beállítások módosítása