...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc


2011.09.08. 21:45 | annagramma | komment

Aztán tegnap azt mondja nekem valaki: "de hát én azt hittem, magával csak vidám dolgokról lehet beszélgetni". Hogy hol meg mikor tévelyedett el, majd tevődött át a vonatkoztatási rendszer az emberből a dolgokba, arról én lemaradhattam. 

Két szomorú ember utazik a vonaton.
- Hihi. -- hazudja az egyik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr533212475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: tűnőd

süti beállítások módosítása