...

Vigyázz, mert megbasz a rézfaszú bagoly..!

Musikalisches Experiment

-- zene, makogás --
(mostanában főleg makogás..)

Utolsó kommentek

Ne lopj.

Creative Commons Licenc

fakk the tej


2012.01.29. 01:10 | annagramma | 5 komment

Nem. Nem haragszom. Attól, hogy gyűlöllek, még nem haragszom. Csak egyszerűen ne akarj most. Hagyjál most. Ne, ne dugd ide a fejed. Ide ne merj jönni nekem. Ne fektesd a mellkasomra a nagy fejed, ne szuszogjál ide nekem. Ne verjen a szíved itt nekem. Ne kapaszkodjál belém. És végképp ne, hallod, ne akarjál megcsókolni! Úgysem csókollak vissza, látod? Most minek ez?

Na jó, rendben van: maradhatsz. Megtűrlek itt. Megengedem, hogy maradjál, de csak jószándékomban. De tényleg: ne akarj most megcsókolni. Ezt most nem én csináltam. Csak maradj itt szépen, fektesd a nagy fejed a mellkasomra, és csak hagyjál. Hagyjál némán gyűlölni, miközben a fejed a mellkasomra fekteted és ver a szíved, sokkal gyorsabban, mint az én gyűlöletes, hideg szívem. Hagyjál végre egyszer megtűrni. Hagyjál gyűlölni. Végre egyszer akarattal gyűlölni. Azt, ahogy lélegzel, ahogy szuszogsz itt nekem. Hogy szuszogsz itt nekem! Meg kapaszkodsz belém, hogy kapaszkodsz belém!

Most meg elengedsz? Mi az, hogy elengedsz? Nem megmondtam?, itt van, tessék, kapaszkodjál belém. Ne merj nem kapaszkodni belém most, amikor így gyűlöllek. Jobban nem is tudnálak gyűlölni, amiért így kapaszkodsz belém, de ne merj nem kapaszkodni belém, mert még jobban gyűlölni foglak.

Most tényleg elengedsz? Megmondtam, hogy el ne merj engedni. Hogy gyűlöllek, amiért elengedsz! Még gyűlölni sem hagysz rendesen. Ez az, menjél csak, hagyj magamra megint, mint a tej miatt. Szabotálj csak. Az egész gyűlöletemmel hagyjál teljesen magamra. Most hova tegyem, mondd meg! Nálam nem maradhat, különben is: tiéd. Neked van, ráírtam a nevedet is. Hogyan álljak így bosszút, mondd? Hát hogyan bántsalak meg?!

Tudod, mit? Akkor nézzed, ahogy iszom a boromból és tompán semmibe veszlek. Rá is gyújtok. Iszom a boromból és rágyújtok, és rád sem nézek az egész alatt. És közben semmisülj meg, porladj el a közönyömben. Nem hallod, porladj már!

Á, most nézem: az ajtó! A kurva ajtó, megvan!, látod, most elkaptalak, gazember! Megcsíptelek, nyitva hagytad az ajtót, te utolsó, aljas senkiházi, amikor bejöttél a kávéddal. A hülye kávéddal! Most meg fogok mozdulni, és azt fogod hinni, hogy mondok is valamit. De tévedsz. Felállok, és odasétálok az ajtóhoz, hogy becsukjam. És közben nem mondok semmit, csak felállok és becsukom. Aztán direkt visszülök ide, pontosan ugyanide, pontosan ugyanígy, és úgy csinálok, mintha csak a fűtésre gondoltam volna meg a gázszámlára. Hogy pontosan tudd, hogy bűnös vagy, hogy neheztelek, hogy nyitva hagytad azt a rohadt ajtót. Ó, milyen hálás vagyok, hogy nyitva hagytad a nyomorult ajtót! Biztos azért hagytad nyitva, hogy gyűlölhesselek. Te szemét, rettenetes alak, hogy még az ajtót is nyitva hagytad nekem, hogy gyűlölhesselek!

Fúj de undorító, még bocsánatot is kérsz! Nehogy bocsánatot kérjél, ne merj bocsánatot kérni itt nekem, igyad a kávéd, igyad a hülye kávéd a tejjel, igyad csak. Ki megy le éjjel egykor tejért, az istenit neki? Ne merd azt mondani, hogy a tej miatt! FAKK THE TEJ! Valld be, hogy sétálni akartál, itthagyni engem, szabadulni tőlem. Valld be, ne merd mégegyszer azt hazudni, hogy a rohadt tej miatt, mert meggyilkollak! Legalább kapaszkodj belém, és úgy mondd, adj már egy kis okot, hogy gyűlölhesselek!

Tudd, hogy attól még nem hiszem el. Csak azért csókollak vissza hogy azután visszavonhassam. Hogy azután megmondhassam, hogy nem is akartam. Hogy megerőszakoltál. Hogy megsemmisíthesselek: csak ezért. Látom a szemedben, mit fogsz kérdezni egy pillanat múlva. Csak félrevezetlek, el ne hidd, hogy itt bármi is lesz. Nem leszögeztem, hogy gyűlöllek ma estére?! Vége van, vége lett, amikor lementél a liter tejért. Te akartad, hogy gyűlöljelek, ne hidd, hogy elmúlt csak azért, meg visszacsókollak és engedem, hogy magadhoz vonj. Nehogy azt hidd, hogy ezzel el van rendezve az egész! Ne nézz rám, ne nézz már rám olyan megengedőn! Nem látod, hogy hadviselek ellened?! Engedj már gyilkolnom egy kicsit!  Ne gondold, hogy most már egyből szeretlek, ne gondold, hogy nem gyűlöllek tovább! Szeress már annyira, hogy gyűlölj végre te is egy kicsit!
És cipelj be végre az ágyba.

A bejegyzés trackback címe:

https://rezfaszubagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr373964799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dauben 2012.03.13. 17:02:02

köszi! ja és van egy új fanod! :)

dauben 2013.06.08. 11:11:50

a kicsivel több, mint egy éves rajongói mivoltom alkalmából, egy idekapcsolódó videót küldök a kedves szerzőnek :)
film.indavideo.hu/video/Melletted_rovidfilm
Szép következő egy évet! :)

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2013.06.10. 12:26:04

Köszi -- igazán tetszett, s mókásak voltak a zenék. Azt is köszönöm, hogy "kitartasz", dacára a blog elmúlt évi teljes impotenciájának... de hátha jönnek még jobb idők.

Címkék: agymenés szeretnemszeret

süti beállítások módosítása